Timeline konačno i za mobilne verzije Facebook Fan Page-a

Timeline-look na mobilnim uređajima je postao dostupan za lične profile u isto vreme kada je lansiran i za desktop, odnosno laptop računare, ali je promena dizajna timeline-a za Fan Page trajala nešto duže. Facebook je tek prethodne nedelje predstavio nov dizajn za Facebook Fan Pages na mobilnim uređajima.

Novi prikaz je vidljiv ako gledate određeni Fan Page kroz Facebook mobilnu aplikaciju, ali i putem browser-a , odnosno Facebook-ovog mobilnog web sajta.

Raniji izgled Facebook fan page-a na mobilnim telefonima. Sa leve strane je mobilna aplikacija, sa desne strane je mobilni web sajt.

Ono što je najveća vizuelna novost kod izgleda Facebook Fan Page-a jeste uvođenje cover image-a, koji sada postoji u sličnoj formi kao kod desktop verzije. Pored toga, tu su i ikonice (thumbs) preko kojih mogu da se vide fotografije ili više informacija o bazi fanova tog Page-a. Takođe, sekcija About je sada prisutna i odmah prikazuje osnovne informacije o onome što Fan Page predstavlja, bez da se na to klikne za više detalja.

Novi izgled Facebook fan page-a na mobilnim telefonima. Sa leve strane je mobilna aplikacija, sa desne strane je mobilni web sajt.

Posebno je zanimljiv koncept koji je Facebook iskoristio za najvažnije dugme koje treba pritisnuti, čime neko postaje fan određene stranice – LIKE. U novoj verziji se dugme prostire širinom celog ekrana, i kod mobilnog web sajta i kod mobilne aplikacije. Na taj način call-to-action je donekle dosta očigledniji, ali je po malo i zbunjujući za novog posetioca Fan Page-a. S obzirom da se LIKE dugme nalazi odmah iznad ikonice koja predstavlja koliko ljudi je like-ovalo stranicu, ovo često može da zbuni korisnike koji će kliknuti na tu ikonicu umesto na LIKE dugme. Ipak, ovo je verovatno u eksperimentalnoj fazi u kojoj će Facebook odrediti najbolju poziciju za LIKE dugme, ali i druge elemente na osnovu reakcija korisnika.

U svakom slučaju, u pitanju je promena koja se svima dopala, a naročito vlasnicima komercijalnih Facebook stranica.

Ukratko o autoru

Aleksandar Petković radi kao Digital Strategic Planner u digitalnoj agenciji Initiative FB. Svoje znanje često deli i sa učesnicima na konferencijama u regionu, gde je držao predavanja o različitim konceptima mobilnog marketinga. Neke od njih su Mobile Monday, E-Trgovina, biZbuZZ, Internet Hungary itd. Vodi radnu grupu za mobilni marketing pri IAB Srbija.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Unable to load the Are You a Human PlayThru™. Please contact the site owner to report the problem.