Kako ne raditi mobilni marketing?

 

Ova sekcija bloga nije kreirana kako bi se neko oštro kritikovao i kako bi se na njega svalio osećaj krivice. Ljudski je grešiti i to nam se svima dešava, u životu i u poslu.

Isto tako, smatra se da se iz grešaka najbolje uči. Svojih, ali i tuđih.

Cilj ove sekcije bloga o mobilnom marketingu je da se kroz jasna uputstva predstavi u čemu su kolege marketari grešili u kreiranju svojih mobilnih kampanja, kao i davanje sugestije u vidu aktivnosti koja bi mogla spasiti konkretnu kampanju.

Ukoliko ste imali bilo kakvo loše iskustvo konzumirajući bilo koji vid mobilnog marketinga, javite nam i pomozite da ovde postavimo što više različitih grešaka kako bi svi mi što više iz svega toga naučili.

 

1. Kladioničari u pokušaju skeniranja QR koda (kladionica Millennium)

2. Converse Srbija u svojoj neuspeloj kampanji sa QR kodovima

3. Dve velike greške na malom posteru velikog Hemofarma

4. Tehnomanija i greške u radu sa QR kodovima

5. MCDonald’s scena dobrih cena uz lošu mobilnu kampanju

6. SMS marketing kojim TOP SHOP nastavlja da grubo krši zakone

7. BPM satovi – tačno je vreme da se trgnete