Standardi za banere na mobilnim platformama (mobilni web sajtovi)

U poslednjem blog postu smo započeli priču o mobilnom oglašavanju u regionu. Prisutan je sve veći broj publishera i medija koji nude mogućnost zakupa medijskog prostora u vidu display reklamiranja (baneri) na njihovim mobilnim platformama. Mogućnosti koje se nude potencijalnim oglašivačima i fleksibilnost sistema variraju od slučaja do slučaja, ali je generalno, nivo kvaliteta (u odnosu na standardno oglašavanje banerima na Internetu) još uvek na veoma niskom nivou. Ipak, očekuje se da će svi publisheri i mediji napredovati i u ovom segmentu u mesecima/godinama koje su pred nama, što će dati dovoljno vremena marketing i brend menažerima u kompanijama da uvide da treba dodati i mobile u celokupni miks komunikacionih kanala njihovih kampanja.

Mobilne platforme koje su u opticaju kada je u pitanju mobilno display oglašavanje su:

  • Mobilni web sajtovi
  • Mobilne aplikacije za smart telefone (Android, iPhone, Windows, BlackBerry)
  • Mobilne aplikacije za tablet uređaje (iPad, Android tablet, Kindle Fire)

U ovom blog postu vam predstavljamo jednostavan i objedinjen ultimativni vodič sa standardima koji trebaju da se ispoštuju prilikom kreiranja banera za oglašavanje na mobilnim web sajtovima. Ove informacije su od značaja za sve igrače:

  • Publisherima / medijima koji nude mogućnost oglašavanja na njihovim mobilnim web sajtovima
  • Digital-wanna-be marketing agencijama koje svojim klijentima nude i banere za mobilne platforme
  • Kompanijama, brendovima i onima koji ne dozvoljavaju sebi luksuz da imaju digitalnu kreativnu agenciju koja ovo već zna od ranije

U nekim od narednih postova ćemo predstaviti standarde koji se odnose display oglašavanje u aplikacijama za smart telefone i tablet uređaje.

Ukratko o autoru

Aleksandar Petković radi kao Digital Strategic Planner u digitalnoj agenciji Initiative FB. Svoje znanje često deli i sa učesnicima na konferencijama u regionu, gde je držao predavanja o različitim konceptima mobilnog marketinga. Neke od njih su Mobile Monday, E-Trgovina, biZbuZZ, Internet Hungary itd. Vodi radnu grupu za mobilni marketing pri IAB Srbija.

2 Responses to “Standardi za banere na mobilnim platformama (mobilni web sajtovi)”

  1. Više sam nego zadovoljan ovakvim prikazom mobilnih bannera, hvala na informacijama koje su veoma korisne!
    Lijepi pozdrav

  2. Odlično objašnjenje kako se primjenjuju mobilni baneri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Unable to load the Are You a Human PlayThru™. Please contact the site owner to report the problem.