Kako da mobile transformiše vaš biznis?

U nastavku teksta je sjajna infografika urađena na osnovu zajedničkog istraživanja MMA i Neustar-a. Istraživanje je rađeno u USA na uzorku od 400 marketing profesionalaca i pokazuje na koji način ljudi iz marketinga doživljavaju mobile kao “game changer”.

Problemi, iskušenja, stavovi i pitanja koja sebi postavljaju su ista kao i u našem okruženju, ali se procenti verovatno značajno razlikuju.

To nam govori da će se ovakva svest veoma brzo razviti i u glavama naših marketing stručnjaka, te da će trend korišćenja mobile-a u cilju transformacije poslovanja biti prisutan i u ovim krajevima. Do tada, ostaje nam samo da budemo dovoljno spremni.

 

Mobile as a game changer

 

Ukratko o autoru

Aleksandar Petković radi kao Digital Strategic Planner u digitalnoj agenciji Initiative FB. Svoje znanje često deli i sa učesnicima na konferencijama u regionu, gde je držao predavanja o različitim konceptima mobilnog marketinga. Neke od njih su Mobile Monday, E-Trgovina, biZbuZZ, Internet Hungary itd. Vodi radnu grupu za mobilni marketing pri IAB Srbija.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Unable to load the Are You a Human PlayThru™. Please contact the site owner to report the problem.